رفتن به مطلب
انجمن تایم کد
  • 2
armin supernova

کم حجم کردن خروجی های پر حجم

سوال

سلام دوستان ببخشید من خیلی وقته مشکله خروجی های hd از پریمیر و افترافکت رو دارم اکثر خروجی های این دو برنامه که بصورت hd گرفته میشه خیلی پر حجمه (مخصوصا افترافکت) نرم افزار های کانورتر (مثل Total Video Converter ) برای خروجی های افتر افکت خوب جواب میدن ولی برای خروجی های پریمیر تاثیر چندانی نمیذارن و تقریبا خروجی hd که میدن هم حجمه نسخه اصلیه ...

میخواستم ببینم راهی رو سراغ دارین که بشه خروجی ها رو فشرده کرد (یا اصطلاحا کامپرس کرد ) بدون افت کیفیت( نظیر کار هایی که در فیلم های سینمایی انجام میشه )

مرسی.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

Recommended Posts

  • 0

سلام از برنامه Hand Brake استفاده کنید . فیلمهای سینمایی به دلیل استفاده از دوربین های حرفه ای تصویربرداری با داینامیک رنج بالا و کالر سمپلینگ قوی و  بیت ریت بالا  و لنز های سینمایی بسیار با کیفیت با دیتیل و pop  قابل توجه به انضمام اصلاح رنگ حرفه ای پس از کامپرس شدن و پایین آورن نویزشان کمتر به چشم می آید .

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 0
در در 1396/06/26, 00:06:04، armin supernova گفته است :

سلام دوستان ببخشید من خیلی وقته مشکله خروجی های hd از پریمیر و افترافکت رو دارم اکثر خروجی های این دو برنامه که بصورت hd گرفته میشه خیلی پر حجمه (مخصوصا افترافکت) نرم افزار های کانورتر (مثل Total Video Converter ) برای خروجی های افتر افکت خوب جواب میدن ولی برای خروجی های پریمیر تاثیر چندانی نمیذارن و تقریبا خروجی hd که میدن هم حجمه نسخه اصلیه ...

میخواستم ببینم راهی رو سراغ دارین که بشه خروجی ها رو فشرده کرد (یا اصطلاحا کامپرس کرد ) بدون افت کیفیت( نظیر کار هایی که در فیلم های سینمایی انجام میشه )

مرسی.

از قدیم گفتن بخوای چیزی بدست بیاری باید یه سری چیزا رو هم از دست بدی(قربانی کنی)-دوست عزیز شما نمیتونی خروجی اچ دی یا فول اچ دی بخوای و از اون سمت هم حجم پایین-اصلا با تعریف این فرمت ها همخوانی نداره-در خصوص فیلم سینمایی هم دوست عزیزمون media به درستی اشاره کردن،تصویری که دوربین هایی مثل رد و الکسا میگیرن با اون لنزهای دیوانه کننده شون-اصلا قابل مقایسه با دوربین های slr  نیستن و نخواهند هم بود.در مجموع شما میتونی با نرم افزار های جانبی حجم رو کم کنی که بالطبع کیفیت هم افت خواهد کرد که عقلانی نیست.  موفق باشید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 0

یه مطلب مهم دیگه در همین رابطه که خیلی ها توجه نمی کنند مقایسه نویز یا گین با گرین است نویز یا گین مختص دیجیتال است و گرین مخصوص فیلم به ظاهر اینها شبیه هم هستند ولی در عمل این گونه نیست نویز مهموع و چندش آور است و گرین زیبا - فاخر و نوستالژیک مثل مقایسه فرش ماشینی با دست بافت است نامنظم بودن قرار گیری برومید های نقره روی نگاتیو با منظم بودن پیکسل های ثبت شده با سنسور قابل قیاس نیست . طبیعتا" از نظر رزولوشن و دیتیل دیجیتال چندین سال است گوی سبقت را از نگاتیو ربوده است ولی نگاتیو همچنان از نظر داینامیک رنج و الگوی گرین سرتر است . البته دوربین های حرفه ای با بهره مندی از Log و Raw در تنظیمات تصویر برداری و اضافه کردن الگوهای گرین در پست پروداکشن تا حدود قابل توجهی این نقیصه را بر طرف کرده اند . اگر بخواهی در دیجیتال ارزان قیمت به این مهم برسید باید از مرحله تصویربرداری تا تدوین مجموعه نکاتی را در نظر داشته باشید و انجام بدهید .تا این فاصله کم شود .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری


×